Marketing usług turystycznych książka




Opis.. Księgarnia internetowa merlin.plKsiążka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce .KSIĄŻKI.. Oprawa miękka: Wydanie: pierwsze: ISBN: 978-83-011-5296-3: EAN: 9788301152963: Liczba .Aleksander Panasiuk stworzył książkę naukową, będącą dogłębną analizą rynku usług turystycznych pod względem marketingowym.. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreMarketing usług turystycznych - opis książki: Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Marketing usług turystycznych REA - .. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce,Marketing usług turystycznych..

Marketing usług turystycznych DRUKTUR 0 ocen Wydawnictwo: DRUKTUR .

Książka to kompendium wiedzy na temat dobierania usługodawców do organizacji imprez i realizacji usług turystycznych, zamawiania i wykonywania usług online oraz sposobów korzystania ze specjalistycznych programów .Książki » Literatura » Marketing usług turystycznych .. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: .Marketing usług turystycznych na Allegro.pl - Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.. Cena 43,10 zł.. Mowa o książce pt. "Marketing usług turystycznych", która przyda się przede wszystkim studentom wszelkich kierunków turystycznych i marketingowych, ale też mogą być podstawą do dalszej pracy nad analizą rynku usług turystycznych (książka daje .Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce .Książki » Marketing i reklama .. ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych..

Podręcznik Marketing usług turystycznych przeznaczony jest dla ucz-Marketing usług.

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług.. Celem niniejszego podręcznika akademickiego jest dostarczenie podstawowej wiedzy dotyczącej usług turystycznych, zuwzględnieniem stosunkowo nowych zjawisk, jak aspekt terytorialny .Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.. Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN.. Stan książek.. Nowa.. Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.. Pokażę różnice między misją, wizją i strategią.. Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.. Data zakończenia 2016-12-20 - cena 52,99 zł8 MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH marketingowego.. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych.Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce..

Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług .Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2011 r. Oceń, napisz recenzję/opinię [+] Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing usług turystycznych" Sprawdź złożone zamówienie.. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.Książka Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk, Difin, 47,89 zł, okładka miękka, Sto tysięcy przecenionych książek, sprawdź teraz!Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług tuKsiążka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,Informacje o MARKETING USŁUG TURYSTYCZNYCH [KSIĄŻKA] - 6616015985 w archiwum Allegro..

...Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce.

Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych.. Informacja o cookies.. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.Dodatkowym atutem książki .Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce,Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.13 (obecnie: TG.14) (Rezerwacja imprez i usług turystycznych).. Okładka kartonowa foliowana.. Koszty dostawy: już odKsiążka Marketing usług turystycznych / Aleksander Panasiuk, PWN, 37,57 zł, okładka , Sto tysięcy przecenionych książek, sprawdź teraz!Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług .Kup teraz.. Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające .Książka „Marketing usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.. Zachęcam do planowania działalności opartej na wiedzy o przedsiębiorstwie i otoczeniu, w któ-rym ono funkcjonuje..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt