Wnioski do dalszej pracy z uczniami klasie 2




bardzo dobre) - w bieżącym roku szkolnym 2016/2017 otrzymało 24% uczniów klas IV-VI (37 uczniów na 154).Jest to wynik wyższy niż w zeszłym roku 2015/2016 - 19,44%.Najwięcej uczniów zasłużyło na świadectwo „z paskiem" w klasach: IVb i VIa (po 8 osób w każdej z klas) oraz w klasie IVa (6 uczniów).Analiza pracy klasy ( mocne i słabe strony, sukcesy) Klasa III „b" liczy 16 uczniów 8-dziewczynek i 8 chłopców.. Jeśli ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej stwarza Wam trudność, poniżej znajdziecie inspirację do stworzenia takiego .1.. O nauce na odległość mówią wszyscy: ministrowie, dzieci, rodzice.. DZIAŁANIA PODEJMOWANE W RAMACH PRACY Z UCZNIEM SŁABYM Oprócz dyktowanego specyfiką przedmiotu podejścia do pracy z uczniem słabym, wymienić należy kilka istotnych punktów o tematyce ogólnej: 1.Zwykle pamięta o kulturze spożywania posiłków.. Uczeń ma problem z rozpoznaniem w wypowiedzi podstawowych części mowy i wskazaniem różnic pomiędzy nimi (zd.. Tworzenie właściwych warunków, niezbędnych do zapewnienia uczniowi komfortu psychicznego, poczucia bezpieczeństwa i akceptacji, nawiązanie pozytywnego kontaktu emocjonalnego nauczyciela z uczniem.. W II semestrze r. szkolnego 2013/2014 pracowały 13 oddziały, w których uczyło się 289 uczniów, w tym: - 25 uczniów w oddziale przedszkolnym „O" - 264 uczniów w klasach I-VI..

Rozwijanie zainteresowań i motywacji do pracy.

Uczeń ma problem z rozpoznaniem apostrofy w utworze (zd.. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności matematycznych w klasach V-VI.Formułuje się wnioski do dalszej pracy.. Zadania w arkuszach z każdego przedmiotu rozwiązywali ci sami uczniowie.. Epodreczniki.pl, podręcznik internetowy „Włącz Polskę", portale edukacyjne Instytutu Pamięci Narodowej, Telewizji Polskiej, Polskiego Radia czy Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji to strony, które mogą być wykorzystywane do zdalnej pracy z uczniami w okresie .2.. Zdarza się, że chłopiec jest silnie pobudzony psychoruchowo.. Rozwijanie u ucznia motywacji do porozumiewania się z drugą osobą, komunikowania potrzeb i stanów emocjonalnych.. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy .Wnioski do dalszej pracy: Przygotowując uczniów do matury z języka rosyjskiego na poziomie rozszerzonym należy większy nacisk położyd szczególnie na umiejętnośd tworzenia wypowiedzi pisemnej i znajomośd środków językowych, zwiększyd ilośd działao doskonalących umiejętnośd oddzielania faktów od opinii.• wdrażane są wnioski do pracy na poszczególnych przedmiotach (po sprawdzianach i diagnozach)..

3.Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.

Uczeń ma problem z rozróżnieniem typu orzeczenia i wskazaniem wUmiejętności L i c z b a u c z n i ó w, k t ó r z y o p a n o w a l i d a n ą u m i e j ę t n o ś ć Liczba uczniów wymagających pomocy bardzo dobrze dobrze słabo Czytanie ze zrozumieniem xxx Tempo czytania Tempo pisania Poprawność ortograficzna Pisanie twórcze Dodawanie i odejmowanie Mnożenie i dzielenie Zadania tekstoweWNIOSKI DO PRACY W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 OPRACOWANE W OPARCIU O WYNIKI TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH PRZEPROWADZONYCH W KLASACH PIERWSZYCH W I SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2010/2011 JĘZYK POLSKI Test diagnostyczny z języka polskiego został przeprowadzony 24 września 2010 roku.. WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY: - motywowanie uczniów do systematycznej pracy - umożliwienie uczniom wykorzystania zdobytej wiedzy do porozumiewania się na miarę możliwości ucznia .. Uczniowie są mili, zabawni, weseli i koleżeńscy, chętnie sobie pomagają.. Redagowanie pism u Ŝytkowych i wskazywanie ich funkcji (zaproszenie, ogłoszenie) 3.środa, 21 czerwca 2017 09:35 Sprawozdanie z pracy pedagoga w roku szkolnym 2016/2017 Zgodnie z obowiązującym prawem oświatowym oraz przydzielonym zakresem obowiązków na stanowisku pedagoga w roku szkolnym 2016/2017 praca koncentrowała się wokół następujących obszarów: Praca pedagoga szkolnego realizowana była zgodnie z ustaleniami podjętymi w rocznym planie pracy..

Wnioski do dalszej pracy:Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.

Jego reakcje emocjonalne jednak jeszcze nie zawsze są adekwatne do sytuacji.. Zapytaliśmy nauczycieli, jak podsumowują miesiąc pracy online.Wnioski do dalszej pracy: Doskonalić własne umiejętności w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej z zespołem uczniów Zaktywizować własny udział w pracach zespołu przedmiotowego aby móc zdobywać dalsze doświadczenie i prezentować próby własnych rozwiązańMija kolejny rok naszej wspólnej pracy.. Co mają do powiedzenia ci, których głosu powinno się wysłuchać z największą uwagą?. Uczeń ma problem z określeniem cech budowy wiersza (zd.. W klasie są uczniowie posiadające orzeczenia z Poradni Psychologiczno .Wnioski do pracy - Rok szkolny 2014/2015 Wnioski z ewaluacji wewnętrznej - rekomendacje: Kierunkować działania na indywidualne podejście do ucznia; Wzmocnić współpracę szkoły z rodzicami, bardziej angażować ich w życie szkoły, pracować nad komunikacją pomiędzy szkołą a rodzicem;Przygotowując się do klasyfikacji półrocznej miejmy świadomość, że rodzic i uczeń mają prawo uzyskać informację zwrotną o efektach udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej.. Praca z podr ęcznikami i ćwiczeniami - czytanie i analizowanie ró Ŝnego rodzaju polece ń P I S A N I E 1.. Dzieci w większości są zdyscyplinowane na zajęciach i aktywne.Osiągnięcia ucznia Analiza założonych celów szczegółowych Zalecenia/modyfikacja Osoba oceniająca Edukacyjne (mierzone ilościowo: wiedza, dane umiejętności, poziom wiadomości, oceny) Terapeutyczne (mierzone jakościowo: poziom motywacji, stosunek do wykonywanych zadań, kontakty z rówieśnikami) Wnioski do dalszej pracy na II .Obowiązkowe zdalne nauczanie wprowadzono od 25 marca..

Po zakończeniu pracy z każdym arkuszem uczniowie odpowiadali na dwa pytania ankiety.

ZASADY PROWADZENIA ZAJĘĆ Aby zrealizować założone cele, program pracy korekcyjno-kompensacyjnej wymaga sformułowania zasad postępowania, którymi winien kierować się nauczyciel prowadzący zespół.. Zajęcia kół dokumentowane są w dziennikach pozalekcyjnych.Nauka zdalna podczas zawieszenia zajęć w szkołach - rekomendacje dla nauczycieli i dyrektorów.. Przystąpili do niego uczniowie uczęszczający do klas pierwszych.Współpraca z organizacjami, instytucjami, osobami, stowarzyszeniami ; Zespół dokonując oceny efektywności formułuje wnioski i zalecenia.. Współpraca układała się dobrze i przebiegała w sposób systematyczny, wynikający z bieżących potrzeb szkoły.2.. Stara się być samodzielny.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.. Redagowanie planów wydarze ń (ró Ŝne rodzaje wypowiedze ń) 2.. Obok ogólnych zasadWnioski do dalszej pracy Podsumowując pracę zespołu wychowawców klasy IV i V stwierdza się, iż zamierzone cele zostały zrealizowane i osiągnięto odpowiednie efekty.. Klasa III liczy 10 uczniów.. Jasność zadań stawianych przed nim do wykonania daje mu poczucie uporządkowania i bezpieczeństwa (Denek i Hyżak 2003).. Pierwsze dotyczyło oceny zrozumiałości poleceń do każdego zadania, a drugie - oceny ilości czasu przeznaczonegoStanowi instruktaż dla ucznia do dalszej pracy.. Wnioski - przykładowe zapisy: Pomoc przyniosła efekty w postaci: poprawy oceny z… popełniania mniejszej ilości błędów - jakich, wyższej motywacji ucznia, poprawy systematyczności pracy .metod i form pracy z uczniem; Ewaluacja programu, analiza i ocena oraz wnioski do dalszej pracy.. Uczniowie zostali zapoznani z prawami i obowiązkami, podpisane zostały przez uczniów kontrakty z wychowawcą; efekty pracy z uczniami: • ukształtowały się właściwe nawyki i postawy wśród uczniów,• Przekazanie i omówienie wniosków z testu badań umiejętności trzecioklasisty z roku szkolnego 2014/2015 - „OBUT" (wnioski do wdrożenia do realizacji w pracy z uczniami, informacje co należy rozwijać, ćwiczyć, doskonalić w uczniach kl. 1-3) Wrzesień 2015 • Analiza i ocena testów kompetencji, diagnozy rocznej po klasie 3 .przyjmowane leki)2----- Inne obszary ważne z punktu widzenia funkcjonowania ucznia Podpis uczestników zespołu OCENA EFEKTYWNOŚCI DOTYCHCZAS UDZIELANEJ UCZNIOWI POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNAJ Obszar ewaluacji Opis (z podaniem przyczyn w przypadku, gdy cele i/lub zadania nie zostały zrealizowane) Wnioski do dalszej pracyŚwiadectwa z wyróżnieniem (średnia ocen min.. Kształtowanie osobowości i pobudzanie wiary w siebie.. Klasa niekiedy rozbrykana ale na lekcjach pracowita i zdyscyplinowana.. 4,75 i zachowanie min.. 2.2) ankiety dla uczniów dotyczące każdego z powyższych arkuszy..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt