Kwestie etyczne związane z wykorzystywaniem komputerów i sieci




opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; postępuje etycznie w pracy z informacjami; rozróżnia typy licencji na oprogramowanie oraz na zasoby w sieci.Temat: Kwestie etyczne związane z wykorzystywaniem komputerów i sieci.Nie rozumiem tego :(| Wszystko jest w za… Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie.Temat: Kwestie etyczne związane z wykorzystywaniem komputerów i sieci.. 2.Postępuje etycznie w pracy z informacjami.. Wcześniej podobny projekt służył badaniu autonomicznych pojazdów i analizie kwestii etycznych z nimi związanych.1.Opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektu- alna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją.. Poznają różnicę między krytykowaniem w Internecie osób prywatnych a krytykowaniem instytucji oraz zastanowią się nad tym, jak w sposób etyczny korzystać z sieci.1) opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją;Korzyści Światowa sieć komputerowa "Internet" niesie ze sobą wspaniałe możliwości zdobywania informacji, kontaktów z innymi ludźmi, wymiany poglądów, przesyłania danych, zamawiana towarów konsumpcyjnych, dokonywania zakupu książek oraz innych publikacji, jak również wykonywania wielu innych czynności bez potrzeby zbędnego marnowania czasu.lekarz - sprawdza skład lekow, dostępność, czyta nowinki związane z jego pracą lub artykuły z sympozjów 8. grafik komputerowy - projektuje grafikę do programów, gier czy stron internetowych 9. tłumacz - przepisuje lub pisze własne tłumaczenia 10. fotograf - obrabia zdjęcia, retuszuje, odnawia 11. kamerzysta - montuje , ulepsza .1) opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; 2) postępuje etycznie w pracy z informacjami; 3) rozróżnia typy licencji na oprogramowanie oraz na zasoby2..

Temat: Kwestie etyczne związane z wykorzystywaniem komputerów i sieci (136) Podsumowanie rozdziału 4.

Dodatkowo w opisie szczegółowych wymagań dla klas VI-VIII czytamy: „Uczeń: 1.. E-mentor - internetowe czasopismo poświęcone nastepującym zagadnienion:e-learning, czasopismo, sgh, szkoła główna handlowa, internetowe czasopismo, e-mentor, nauczanie przez internet, kształcenie ustawiczne, metody kształcenia, formy kształcenia.1) opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; 2) postępuje etycznie w pracy z informacjami;Z punktu widzenia działań marketingowych najistotniejsze są obszary zwią-zane z budowaniem relacji z klientami, ale również z oddziaływaniem na wie l-kość konsumpcji i ogólnie pojmowanym dobrobytem społecznym..

Etyka pracy z informacjami w Internecie i w sieci polega na przestrzeganiu określonych zasad.

Kwestie etyczne związane z wykorzystywaniem komputerów i sieci Podstawa programowa: II.3b, II.4, III.3, IV.1, V.1, V.2 Korzystając z Internetu lub innych źródeł, odszukuje więcej informacji na tematy: etyki pracy z informacjami, prywatności w sieci, cyfrowej tożsamości.. Uczeń opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak .1) rozumie kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; 2) postępuje etycznie w pracy z informacjami;Artykuł z zasobów e-mentora: Wybrane problemy etyczne związane ze zjawiskiem Web 2.0.. Postępuje etycznie w pracy z informacjami.Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie „między-sieć") - ogólnoświatowy system połączeń między komputerami, określany również jako sieć sieci.W znaczeniu informatycznym Internet to przestrzeń adresów IP przydzielonych hostom i serwerom połączonym za pomocą urządzeń sieciowych, takich jak karty sieciowe, modemy i koncentratory, komunikujących się za .Komputery funkcjonują w różnych dziedzinach życia-wykorzystuje się je m.in. w nauce, medycynie, handlu, komunikacji i przemyśle..

Typowy problem z zakresu etyki komputerowej pojawia się zazwyczaj w sytuacji próżni w sferze reguł, według których technologia komputerowa winna być stosowana.zagrożeniami dla komputerów i informacji" (Podstawa…, b.r.: 7).

"Kościół nie zakłada, że będzie dyktować decyzje i wybory, ale pragnie być pomocny, wskazując kryteria etyczne i moralne, które związane są z tym procesem - kryteria, które odnaleźć można zarówno w wartościach ludzkich, jak i chrześcijańskich".. Opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; 2. postępuje etycznie w pracy z informacjami;"Każdy z nas lubi czasem posiedzieć przed komputerem, ale należy pamiętać, że niesie to ze sobą także zagrożenia, nie tylko korzyści.. Opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna,Uczeń ocenia krytycznie informacje i ich źródła, w szczególności w sieci, pod względem rzetelności i wiarygodności w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji, docenia znaczenie otwartych zasobów w sieci i korzysta z nich..

(141) Źródła (143)opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem komputerów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo, cyfrowa tożsamość, prywatność, własność intelektualna, równy dostęp do informacji i dzielenie się informacją; (0) 2.

Etyka, IV-VIII klasa Treści nauczania:Lekcja 21.. Projekty, debaty, prezentacje (140) To już wiesz, umiesz, potrafisz!. Dotyczą one właściwego, kulturalnego i zgodnego z prawem zachowania się podczas pracy z informacjami.. Internet może wnieść niezwykle cenny wkład w życie ludzkie.1.. Aż trudno wyobrazić to sobie, ale urządzenia te były niegdyś zamknięte w bazach wojskowych i laboratoriach naukowych, gdzie ich obsługą zajmowali się jedynie wtajemniczeni informatycy.sieci, pod względem rzetelności i wiarygodności w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji, docenia znaczenie otwartych zaso-bów w sieci i korzysta z nich; V.. Uczeń: 1) opisuje kwestie etyczne związane z wykorzystaniem kom-puterów i sieci komputerowych, takie jak: bezpieczeństwo,Jedną z ciekawych inicjatyw jest utworzenie komisji eksperckiej, która ma opracować raport na temat tego, jak sztuczna inteligencja wpływa na społeczeństwo..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt