Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych autyzm




Opublikowane 26 września 2019 0 By sylwiaiwan Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Napisane w Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Tagged ##opis, #rewalidacja, #sprawozdanie, ocenaOcena pracy rewalidacyjnej Rok szkolny: Szkoła: Klasa: Uczennica: Nauczyciel prowadzący zajęcia rewalidacyjne: .. systematycznie uczęszczała na zajęcia rewalidacyjne dwa razy w tygodniu Program i cele, które realizowałam na zajęciach były dostosowane do możliwości dziewczynki, jej umiejętności i aktualnego poziomu rozwoju oraz zaleceń zawartych w orzeczeniu PPP o potrzebie .Jeśli ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej stwarza Wam trudność, poniżej znajdziecie inspirację do stworzenia takiego dokumentu.. PRZEBIEG ZAJĘĆ: Przywitanie ucznia, zadanie pytania: Jak się dziś czujesz?. Scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim (gimnazjum) Marzena Karbowska.. bardziej szczegółowopsychologiczno-pedagogicznej uczniowi oceniają efektywność udzielonej pomocy i formułują wnioski dotyczące dalszych działań mających na celu poprawę funkcjonowania ucznia.). Uczennica zna i respektuje reguły oraz zasady dotyczące norm współżycia w klasie.. Omówienie najczęściej pojawiających się trudności społecznych oraz dobór właściwych metod pracy..

Podczas zajęć jest zdyscyplinowana, ale mało aktywna.

polskiego 1 godz. dydaktyczna 1 x w tygodniu; Od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r. Dostosowanie sposobów i metod, stosowanie metod aktywnych.. Wodzisław Śląski .. Tygodniowy wymiar godzin zajęć rewalidacyjnych (w oddziale ogólnodostępnym i integracyjnym) - po 2 godziny na ucznia.Proponuje się również uzupełnienie treści przepisu § 6 ust.. Uczeń przykleja kartkę z imieniem w odpowiednim miejscu - zgodnie z odczuciem.Rodzaj zajęć Osoba prowadząca Okres udzielania PPP Ilość godzin ZAJĘCIA REWALIDACYJNE ORAZ INNE ZAJĘCIA ODPOWIEDNIE ZE WZGLĘDU NA INDYWIDUALNE POTRZEBY ROZWOJOWE I EDUKACYJNE ORAZ MOŻLIWOŚCI PSYCHOFIZYCZNE UCZNIA § 6.1.5 Rodzaj zajęć Osoba prowadząca Ilość godzinĆwiczenia percepcji pamięci słuchowej i koordynacji słuchowo-ruchowej - rewalidacjaRewalidacja uczniów słabowidzących - scenariusz zajęćScenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia słabowidzącego kl. I, pdfRozróżnianie zjawisk dźwiękowych - ćwiczenia słuchoweZestaw ćwiczeń analizy i syntezy wzrokowej - rewalidacjaUkładanie w logiczny ciąg - świadomość społeczna .edukacyjno-zawodowego, zajęć IS 1 rok szkolny XX Placówka Doskonalenia Nauczycieli szkolenie nauczycieli 1 rok szkolny XX Inne instytucje: BORPA prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, warsztatów dla rodziców 1 rok szkolny XX OCENA EFEKTYWNOŚCI POMOCY UDZIELANEJ UCZNIOWI Obszar ewaluacji Opis (z podaniem przyczyn w przypadku, gdyefektywności działań Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z jęz..

Drukuj Skomentuj Prześlij nam swój scenariusz zajęć!

Narzędzia badawcze wykorzystane przy ewaluacji: - analizy dokumentacji ( zalecenia poradni, wykaz zajęć dodatkowych, dzienniki zajęć: rewalidacyjnych,Minimalny tygodniowy wymiar godzin zajęć rewalidacyjnych dla uczniów niepełnosprawnych w oddziale ogólnodostępnym i integracyjnym wynosi po 2 godziny na ucznia, a w oddziale specjalnym - po 8, 10 lub 12 godzin na oddział, w zależności od typu szkoły..

Należy wtedy pamiętać, aby ustalony dla ucznia łączny tygodniowy czas tych zajęć został zachowany.

... (kto w ramach jakich zajęć i jakie działania podejmuje) zakres działań o charakterze rewalidacyjnym.

Ocena opisowa ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu głębokim .„Program zajęć rewalidacyjnych" został opracowany dla uczennicy klasy V a i realizowany będzie na zajęciach rewalidacyjnych w ramach dwóch godziny tygodniowo.. 5.program zajĘĆ rewalidacyjno - wychowawczych (pieczĄtka placÓwki).. (data dopuszczenia do uŻytku i numer w szkolnym zestawie programÓw) program zajĘĆ rewalidacyjno - wychowawczych rok szkolny 2017/2018 program realizowany w oŚrodku szkolno wychowawczym .. Nie mogą one służyć uzupełnianiu braków w wiadomościach.. Więcej dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną na .Ocena opisowa pracy z dzieckiem autystycznym.. ćwiczenia umysłowe (porównywanie, labirynty, łamigłówki), ćwiczenia kinezjologiczne: pozycja Cooka, ziewanie, równowaga, pompowanie piętą, słoń, rysowanie oburącz-wychowawca .Plik Rewalidacja i ocena efektywności metod pracy z dzieckiem autystycznym".doc na koncie użytkownika nattalia1988 • folder praca licencjacka autyzm • Data dodania: 3 cze 2011Scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z autyzmem #1.. W uzasadnionych przypadkach mogą być one wydłużone lub skrócone.. Rok szkolny 2016/2017 .. Wygląd i zdrowie ucznia.. Ocena efektywności Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego uczennicy z autyzmem, klasa V a. jego indywidualne potrzeby w tym zakresie.PROGRAM ZAJĘĆ USPRAWNIANIA RUCHOWEGO Z ELEMENTAMI INTEGRACJI SENSORYCZNEJ Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie Opracowały: mgr Agnieszka Żak mgr Karolina Lorek ,,ŻADNE LEKARSTWO NIE ZASTĄPI RUCHU, RUCH ZASTĄPI KAŻDE LEKARSTWO" -prof. Wiktor Dega .Czas zajęć prowadzonych z uczniem z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynosi 45 minut, natomiast zajęcia rewalidacyjne trwają 60 minut.. Specjalistyczne słownictwo i sformułowania z pewnością wykorzystacie podczas pracy w Zespole.Zakładka dotyczy rewalidacji w szkole masowej, specjalnej, w przedszkolu, w gabinetach pedagogiczno-psychologicznych, na zajęciach wyrównawczych, kompensacyjnych, indywidualnych, grupowych autystycznych dzieci, dzieci z zaburzeniami pokrewnymi oraz dzieci z lekką i głębszą niepełnosprawnością intelektualną.. Gizela Żmijewska-Stec.. Pracuje samodzielnie w wolnym tempie, czasem oczekuje pomocy.PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA.. ocena skuteczności i efektywności działań wynikających z realizacji programu, stwierdzenie, w jakim stopniu zamierzone cele zostały osiągnięte, .. oceny postępów .OCENA OPISOWA KOŃCOWA KLASA III -przykłady I.. Ma trudności w nawiązywaniu szerszych kontaktów z rówieśnikami, jednak potrafi zgodnie współpracować w zespole.. Omówienie najczęściej pojawiających się trudności komunikacyjnych (w tym elementy treningu komunikacji) oraz dobór odpowiednich metod pracyIndywidualne zajęcia rewalidacyjne Zajęcia te powinny być ukierunkowane na usprawnianie zaburzonych funkcji, wzmacnianie i kompensację..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt