Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej z klientem




Telefoniczny savoir vivre to nieodzowna .Pani Kingo, rozmowa telefoniczna z klientami indywidualnymi (detal) jest zawsze trudna, szczególnie, kiedy nie można się "podeprzeć" żadną informacją (często bank daje bazę klientów z pewnymi informacjami, choć ze swoich szkoleń widzę, że i ta praktyka zupełnie się zmieniła - dzisiaj banki wynajmują prywatne osoby do .Skuteczna rozmowa z klientem jest celem wszystkich handlowców.. Od niej zależy czy osoba po drugiej stronie słuchawki zdecyduje się współpracować z nami i naszą firmą.. Każda taka rozmowa składa się z czterech zasadniczych składników.. Dawid Sandler zwraca uwagę, że aby klient czuł się komfortowo w rozmowie z handlowcem, ten powinien pokazać klientowi, że odczuwa mniejszy komfort.Prowadzi to do obniżonej samooceny i demotywacji do wykonywania dalszej pracy.. poznasz, czytając bestseller Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych autorstwa Lindy Richardson, światowej ekspert sprzedaży.. Okaż zrozumienie.. Trudno zliczyć rozmowy, które odbywamy w ciągu dnia: zarówno te służbowe, jak i prywatne, o dowolnej porze i w dowolnym miejscu.. Dotyczy to spotkań bezpośrednich, korespondencji, rozmów telefonicznych, wizyt Klienta w naszym biurze czy naszych u Klienta.. Zaprezentujemy zasady prowadzenia prezentacji handlowej przez telefon, powiemy jak radzić sobie w rozmowie telefonicznej z trudnym Klientem..

Zamknięcie rozmowy z klientem.

Z reguły do większości rozmów handlowych są świetnie .Rozmowa telefoniczna jest często pierwszym sposobem, w jaki kontaktujemy się z nowym klientem.. Zastosowanie ich w praktyce wpłynie na jakość obsługi klienta, a co za tym idzie jego większe zadowolenie i satysfakcję.Dowiedz się jak efektywnie prowadzić rozmowę telefoniczną.. W czasie rozmowy klient ma możliwość zorientować się w jaki sposób będzie potraktowany i jak w przyszLudzkie rozmowy prowadzenie rozmów telefonicznych w sprzedaży i obsłudze klienta Ostatnio znowu rozmawiałem przez telefon z kimś, kto przeczytał swoją kwestię z kartki albo wyrecytował wyuczoną na pamięć regułkę.. Zasada nr 1.. Niektórzy trenerzy sprzedaży zalecają postawienie lustra na biurku tak, by nieustannie przypominało o uśmiechu na twarzy.. Podczas rozmowy ze zdenerwowanym czy niezadowolonym klientem, postaraj się wczuć w sytuację.. Zasadą tego szkolenia jest nauka poprzez nabywanie praktycznych umiejętności i doświadczeń, a wiedza uczestników jest budowana metodą interakcji i dyskusji .Skrypt rozmowy sprzedażowej to, najprościej mówiąc, spisany plan rozmowy, jaką zamierza się wykonać.. Jeśli w swojej pracy kontaktujesz się z klientem przez telefon musisz poznać i stosować podstawowe zasady rozmowy telefonicznej, dzięki którym wypadniesz w jego oczach bardziej profesjonalnie..

HBRP ... Przygotuj się do rozmowy sprzedażowej z klientem.

Przedstaw się.. Musi odkryć swoje potrzeby, motywy podejmowanych decyzji.. Zdobywają wiedzę z sieci, od innych klientów i użytkowników, współpracowników czy własnych klientów i kontrahentów.. Musimy poznać w tym celu wszelkie zasady prowadzenia rozmowy, poznać kod naszego języka werbalnego oraz niewerbalnego.. Nie zawsze jednak obie strony zadowolone są z takiej formy komunikacji.. Marta Lenkiewicz.kaŻdy z tych elementÓw powoduje, iŻ twoja komunikacja z klientem nie bĘdzie przebiegaŁa bezproblemowo.. Jeśli poświęcisz trochę czasu, żeby je wyćwiczyć, twoje rozmowy z klientami będą kończyć się sukcesem.Warto wiedzieć, jakie zasady powinniśmy stosować, prowadząc służbowe rozmowy telefoniczne.. Składa się z listy pytań oraz schematów potencjalnych odpowiedzi.. Taka pierwsza rozmowa z klientem przez telefon już się nie powtórzy - szansę na zrobienie wrażenia masz tylko raz.Pamiętaj, że każdy klient jest ważny, a z wiele sytuacji może zakończyć się happy endem..

Wydaje się, że nie ma nic prostszego niż przeprowadzenie rozmowy telefonicznej z interesantem.

W trakcie rozmowy telefonicznej prawie 90% wrażenia robi ton głosu, tylko 10% treść komunikatu, który przekazujesz.Jakie są podstawowe zasady prowadzenia rozmów telefonicznych?. Brak przywitania .. Klienci mają wysokie oczekiwania, przyglądają się wielu ofertom, edukują się sami.. Nikt nie lubi, a w wielu przypadkach nawet nie ma zamiaru, rozmawiać z nieznajomym.Tytuł: ZASADY PROWADZENIA ROZMOWY Z KLIENTEM: Kategoria: SPRZEDAŻ I MARKETING / Obsługa Klienta: Metodyka: Ćwiczenia: Opis: CELE I KORZYŚCI - Warsztaty pozwolą Państwu: • poznać zasady skutecznego porozumiewania się • poznać etapy rozmowy z klientem • dopasować styl komunikacji własny do stylu klienta • pokonać przeszkody występujące w czasie rozmowy z klientem .W każdym kontakcie z Klientem stosuj zasadę najwyższej staranności i zasady savoir vivre biznesowego.. Poczułem się jak robota, ktoś, z kim nie warto naprawdę porozmawiać.. Wykorzystując kanał werbalny w rozmowie telefonicznej, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, jak powinna taka rozmowa przebiegać.. Pomyśl - czasem każdy z nas ma zły dzień, coś pójdzie nie po naszej myśli.8.. Każdy kontakt z Klientem jest ważny, nie tylko ten, gdy Klient przychodzi do nas coś kupić.Współcześni klienci wymagają od handlowców i działów sprzedaży dużo więcej wysiłku, kompetencji i wiedzy..

Takie rozmowy telefoniczne stawiają w złym świetle firmę je zlecającą.

Zaskakując klienta brakiem uprzejmości, z pewnością wylejesz na niego kubeł zimnej wody.Pokażemy jak budować więź z Klientem poprzez telefon, jak żywo reagować na jego potrzeby.. Nic tak nie stawia klienta do pionu jak niegrzeczna rozmowa od pierwszych sekund.. Dowiedz się jak efektywnie prowadzić rozmowę telefoniczną.. Nawiązując rozmowę telefoniczną, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach.. To „rzut na taśmę", ostatnia szansa.. Zyskaj praktyczną wiedzę w zakresie przedstawiania się oddzwaniania godzin dzwonienia Naucz się z nami pewnie i skutecznie prowadzić rozmowy telefoniczne AVENHANSENGrzechy główne rozmów telefonicznych z klientami, których należy unikać: 1.. Zasada 1 - Spraw, by klient czuł się komfortowo .. Osobiście bardzo nie lubię kiedy konsultanci w branży B2B działają na zasadzie 'kopiuj/wklej .W trakcie uśmiechu zmienia się wyraz twarzy, a to z kolei ma wpływ na ton głosu.. Choć czynność ta wydaje się nam czymś naturalnym, to właśnie podczas rozmowy przez telefon łatwiej o popełnienie gafy, niż gdy rozmawiamy z kimś twarzą w twarz.. Warto zastosować następujące posunięcia: - daj klientowi wybór na zasadzie alternatywy „Zamówienia przyjmujemy e-mailem i faksem.Brak takich umiejętności może prowadzić do samotności i poczucia bezsilności, niezadowolenia z pracy i rozczarowań w życiu osobistym.. Przydaje się on najczęściej podczas kontaktu telefonicznego, ale bywa także pomocny podczas bezpośrednich spotkań z klientami.. Nakłonienie do rozmowy Głównym celem sprzedawcy powinno być nakłonienie klienta do rozmowy.. Mam wrażenie, że łatwiej jest prowadzić rozmowę z gościem SPA przy ladzie recepcji niż przez telefon.. Jest to swego rodzaju ściąga, ogólnie rozpisany scenariusz rozmowy, który .POZNAJ Telefoniczny savoir-vivre, czyli zasady obowiązujące podczas biznesowych i prywatnych rozmów telefonicznych.. ktÓrakolwiek z wymienionych wyŻej przeszkÓd znacznie zmniejsza klarownoŚd wypowiedzi, szczegÓlnie w sytuacji, gdy gŁos jest zawsze nieco znieksztaŁcony podczas rozmowy telefonicznej.Dobry przekaz werbalny daje podstawę do nawiązania relacji i zdobycia zaufania rozmówcy, na którym nam zależy.. Zamknięcie rozmowy z klientem powinno zawierać próbę pozytywnego sfinalizowania transakcji lub ustalenia terminu spotkania.. Warto mieć pod ręką coś do notowania, a przed ważną rozmową przygotować się i ewentualnie zapisać listę pytań do naszego rozmówcy.Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych warto rozpatrywać z dwóch punktów widzenia.. Program: Standardy i etapy rozmowy telefonicznej; Kluczowe umiejętności obsługi klienta przez telefonPoznaj 3 zasady, dzięki którym Twoja rozmowa sprzedażowa ma szansę zakończyć się sukcesem.. Nie uczy się tego w szkole.. Dlatego tak ważna jest nauka sprawnego komunikowania się.. Jak temu zaradzić?Pamiętaj, że rozmowa telefoniczna z klientem początek budowania relacji i kluczem do sukcesu jest pozostawienie dobrego pierwszego wrażenia.. Pierwszym z nich jest pozycja osoby wykonującej połączenia.. Z kolei kilka .Mercedes - Benz Trucks - Profesjonalna rozmowa telefoniczna, umiejętności sprzedażowe-16h; Grecos Holiday - „Telefoniczna obsługa klienta szkolenie" - Referencje Lotos Asfalt- „Trudne sytuacje podczas obsługi Klienta"- (3 szkolenia) Medicover- szkolenia dla Call Center: Obsługa Klienta, Asertywności w obsłudze Klienta (20 dni szkoleniowych)Poniżej przedstawione 3 złote zasady są jednak uniwersalne i znacznie zwiększają szanse na zbudowanie wartościowej relacji z klientem..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt