Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia po i półroczu




Grudziądz.. Data urodzenia x.xx.1996 r. Dane szkoły Publiczne Gimnazjum w G. klasa/grupa II b Data podsumowania wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia 22.09.2011 r. DIAGNOZY CZĄSTKOWE Źródło informacji Analiza funkcjonowaniadokonuje okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (minimum dwa razy w roku); opracowuje IPET, w terminie do dnia 30 września lub do 30 dni od dnia otrzymania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego;wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, IPET-y) mogą być modyfikowane, a wręcz potrzeba, by były doskonalone.. na podstawie diagnoz cząstkowych Obszar funkcjonowania Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze Mocne strony Słabe strony Ogólna sprawność fizyczna uczniaJesteś tutaj: Strona główna \ Biblioteka pedagogiczna \ Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia w edukacji na odległość 10:21 25-05-2020 Dla kogo: Dyrektorzy , NauczycieleWIELOSPECJALISTYCZNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA .. PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA na podstawie diagnoz cząstkowych w różnych obszarach funkcjonowania .. II półrocze Prowadzący Zajęcia rozwijające uzdolnienia Zajęcia dydaktyczno-wyrównawczeZespół opracowuje program po dokonaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, uwzględniając m.in. diagnozę i wnioski sformułowane na jej podstawie (§6 ust..

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania dziecka po pierwszym półroczu.

Opublikowano: 14 maja 2016 roku.. Pisze małe i wielkie litery wg wzoru.. Zespół opracowuje program po dokonaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, we współpracy, w zależności od potrzeb, z poradnią psychologiczno-pedagogiczną, w tym poradnią specjalistyczną.. Klaudia Strzeszewska.. IPET na drugi etap edukacyjny.. Istotne treści przewodnika są zawarto w częściach od III do VII.. OCENA EFEKTYWNOŚCI IPET u. pobierz: Ocena efektywności IPET.doc, .1.. Katarzyna Wierzbowska.. To na nim spoczywa obowiązek zorganizowania pomocy psycho- Wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka należy dokonać każdorazowo po złożeniu w przedszkolu orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, w takim czasie, by możliwe było dotrzymanie określonego w przepisach terminu opracowania indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA..

Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia - IPET.

1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie warunków kształcenia uczniów niepełnosprawnych).Dla każdego ucznia, który posiada orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, opracowuje się w szkole Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny, na podstawie wcześniej przeprowadzonej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia.. Rozwój intelektualny na poziomie normy wiekowej .Zespół nauczycieli i specjalistów pracujących z dzieckiem, co najmniej dwa razy w roku szkolnym, dokonuje bowiem okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, uwzględniając ocenę efektywności programu oraz, w miarę potrzeb, dokonuje modyfikacji programu.Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia powinna być dokonywana na danym etapie edukacyjnym, nie rzadziej niż raz w roku, przez nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem, zgodnie z „Podstawa programową…"z dnia 23 XII 2008 r., jak również zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 18 I 2005 w sprawie warunków .wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia z której wynika konieczność zastosowania właściwych warunków realizacji potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, form stymulacji, rewalidacji, terapii usprawniania i rozwijania potencjalnych możliwości i mocnych stron dziecka oraz innych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej.ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA..

Np. wielospecjalistyczna ocena może być podstawą ustalenia w IPE-T zajęć realizowanych indywidualnie z uczniem lub w grupie liczącej do 5 uczniów.

Potrzebuje motywacji i zachęty do działania - osiąga wtedy bardzo wysokie wyniki.ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA Strona 3 z 9 trudności itp.) ekspresji twarzy, nie posiada zdolności wczuwania się w stan emocjonalny rozmówcy, szkole, nauka wyrażania emocji, docenianie najdrobniejszych postępów, chwalenie na forum klasy Sfera społeczna (kompetencje społeczne, relacje z dorosłymi,WOPFU jest nierozerwalnie związane z IPET-em (O którym pisałam wcześniej TUTAJ).To połączenie wynika z tego, że bez WOPFU nie możemy stworzyć IPET-u.Musimy w pierwszej kolejności przystąpić do wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka na co wskazuje ustawa: "Zespół opracowuje program (IPET) po dokonaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia .Arkusz wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia oraz IPET Warsztat pracy..

Na jaki okres opracowuje się program?wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, adekwatnie do jego potrzeb z uwzględnieniem mocnych stron (§ 6 ust.

DO WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY POZIOMU FUNKCJONOWANIA DZIECKA .. PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA na podstawie diagnoz cząstkowych; Obszar funkcjonowania: Opis funkcjonowania dziecka w danym obszarze: Potrzeby wynikające z diagnozy dziecka w danym obszarze:ARKUSZ POMOCNICZY DO OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA PRZEZ NAUCZYCIELA(zawartej w arkuszu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia) MOTORYKA DUŻAnie ma problemów z utrzymaniem równowagi ciałama problemy z utrzymaniem równowagi ciałama dobrą koordynacja ruchów kończynma słabą koordynację ruchów kończynogólną sprawnością fizyczną nie odbiega od poziomu .WIELOSPECJALISTYCZNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA SFERA POZNAWCZA Sfera Zakres działań nauczycieli .. litery drukowane po śladzie, po kropkach.. W WIEKU PRZEDSZKOLNYM.. Cała część III w szczególny sposób po-święcona jest analizie zadań dyrektora.. Indywidualny plan pracy z uczniem słabym dla uczennicy Technikum Usług Fryzjerskich.. Wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (i modyfikacji- okresowa wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia /uczennicy - wydanie kopii wopfu - protokÓŁ ze spotkania nauczycieli w sprawie oceny efektywnoŚci udzielonej pomocy psychologiczno-pedagogicznej za ii pÓŁrocze roku szkolnego - potwierdzenia powiadomienia rodzica + wydania kopii wopfuArkusz Wielospecjalistycznej Oceny Poziomu Funkcjonowania Ucznia.. Informacje zebrane od rodzica/opiekuna xxxxxxx jest chłopcem energicznym i pogodnym, bardzo dobrze funkcjonuje w grupie rówieśniczej.. 4 rozporządzenia w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych).ARKUSZ WIELOSPECJALISTYCZNEJ OCENY POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA Imię i nazwisko ucznia: xxxxxxxx Numer orzeczenia: xx/xxx/xxxxx z dnia xxxxxxxx.. WIELOSPECJALISTYCZNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA UCZNIA PODSUMOWANIE OCENY FUNKCJONOWANIA UCZNIA na podstawie diagnoz cząstkowych w różnych obszarach funkcjonowania Mocne strony ucznia (przyczyny niepowodzeń edukacyjnych, trudności (predyspozycje, uzdolnienia, dobrze opanowane umiejętności) Obszary wymagające wsparciaCo ważne: zespół w miarę potrzeb może na podstawie oceny wielospecjalistycznej dokonać modyfikacji programu..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt