7 ust 2 pkt 3 umiejętność wykorzystania w codziennej pracy metod aktywizujących ucznia




OPIS I ANALIZA PRZYPADKU EDUKACYJNEGO W BIBLIOTECE SZKOLNEJ - „METODY AKTYWIZUJ Ą CE W PRACY Z UCZNIAMI" I. Identyfikacja problemu .. 2 pkt 5 Problemy edukacyjne 1.. 2 pkt.. Ważne!W przypadku moich uczniów wycieczki i inne formy wspólnych wyjść są również formą integracji zespołu klasowego oraz uczniów i nauczycieli.. 2 pkt 3 Karty Nauczyciela, sprawozdanie z realizacji w okresie ostatnich 3 lat zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, potwierdzone przez właściwy organ organizacji związkowej, w której nauczyciel pełni funkcję z wyboru.Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, .. 2 pkt.4f W czasie swojej wieloletniej pracy pedagogicznej starałam się zawsze sumiennie i rzetelnie wykonywać wszystkie zadania wypływające z moich obowiązków i potrzeb szkoły.Jako nauczyciel przyrody w swojej pracy bardzo często wykorzystuję metody aktywizujące podczas lekcji i zajęć pozalekcyjnych.. Metody aktywizujące to grupa metod nauczania, które charakteryzuje to, że w procesie kształcenia aktywność uczniów przewyższa aktywność nauczyciela.OPIS I ANALIZA REALIZACJI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH w § 8 ust.. 2 pkt.. 3 pkt 1).. 2NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGONa okres odbywania stażu od 01 września 2013r..

2, pkt 3 Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia.

do 31 maja 2016r.Czas trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy2016Imię i nazwisko: mgr Piotr NawratZespół Szkolno-Przedszkolny im.§ 7. ust 2. pkt 3 Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia; Lp Kierunki rozwoju Formy realizacji Termin realizacji Dokumentacja 1.. Wykorzystanie internetu i komputera do czynności związanych z odbywaniem stażu.. (§ 7 ust.1 pkt 1-3) oraz (§ 7 ust.2 pkt 1-5) .. 3. umiejętność wykorzystania w codziennej pracy metod aktywizujących ucznia; 4. umiejętność dokonywania ewaluacji własnej pracy i wykorzystywania jej wyników do doskonalenia warsztatu pracy;Opis i analiza sposobu realizacji wymagań, o których mowa w § 8 ust.. Wykorzystanie w praktyce technologii komputerowej i informacyjnej.§ 8 ust.. Ruch sprzyja uczeniu - gry i zabawy na lekcjach matematyki, itp§ 7 ust.. 2 pkt 5 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych i innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.. Ja i mój uczeń pracujemy aktywnie..

Wykorzystanie metod aktywizujących ucznia.

Umiejętność organizacji i doskonalenia własnego warsztatu pracy, dokonywanie ewaluacji własnych działań, a także oceniania skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach.. Jeśli uczeń nie reaguje od razu to stosuję metodę „zdartej płyty" czyli powtarzam coś, co chcę od ucznia w zakresie zachowania uzyskać, jak przysłowiowa zdarta płyta.7) w przypadku nauczyciela, o którym mowa w art. 1 ust.. 3.Prowadzenie zajęć z edukacji wczesnoszkolnej .§ 8 ust.3 pkt.. Opracowanie planu pracy wychowawcy klasowego i tematów godzin do dyspozycji wychowawcyw Kami.. Internet i komputer to niezastąpione narzędzia w pracy, w związku z tym korzystałam z nich przez cały okres stażu.Praca w grupach Metoda 2: Praca w grupach -polegająca na aktywizacji wszystkich uczestników zajęć w pracy nad określonym zadaniem w ramach mniejszych grup roboczych „Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie sejneńskim" Projekt realizowany w ramach POKL Priorytet III, Działanie 3.5.. 2 pkt 8) - Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego obejmują umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się (§ 8 ust.. 2 pkt.. 2.Wykorzystanie technologii komputerowej i informacyjnej na zajęciach lekcyjnych.. 3 pkt 1 Rozporządzenia: Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się§ 8 ust..

Prowadzenie lekcji i zajęć dodatkowych z wykorzystaniem metod aktywizujących; 2.

Wzbogacenie warsztatu pracy w zakresie prowadzenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych oraz umiejętne prowadzenie zajęć w sposób zapewniający właściwą realizację statutowych(§ 7 ust.. 3 pkt 1 Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się Działania podejmowane przeze mnie w tym zakresie obejmowały: 1.. Udział w kursach i warsztatach - doskonalenie zawodowe.§7 ust.. Działania 1. o których mowa w & 8 ust.. 2 pkt 3 Umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej Zadania określone w planie rozwoju zawodowego: 1.Doskonalenie umiejętności korzystania z komputera i Internetu.. W polskiej szkole po wprowadzeniu reformy szkolnictwa preferuje się§7 ust.2 pkt 3) umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia; - prowadzenie zajęć z uczniami, zajęcia w obecności opiekuna, dyrektora, innych nauczycieli z wykorzystaniem tych metod: Burza mózgów , Dyskusja panelowa (dyskusja obserwowana) Studium przypadku, Drama, Metoda symulacyjna,- Wykorzystanie metod aktywizujących w procesie edukacyjnym .. § 8 ust.. Poznanie procedury awansu zawodowego na nauczyciela dyplomowanego.. Najważniejszym zadaniem nauczyciela nie powinno być tylko przekazywanie "suchej" wiedzy, ale przede wszystkim kształtowanie umiejętności, zachowań i postaw, czyli stymulowanie ucznia do stosowania zdobytej wiedzy w praktycznym działaniu.3 Metoda nauczania jest zatem sposobem kierowania przez nauczyciela procesem uczenia się dla osiągnięcia podstawowych celów w zakresie wiadomości, umiejętności, postaw..

3 Umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.

§ 8 ust.. Przeprowadzenie e-Diagnozy w klasach czwartych za pośrednictwem platformy .w przypadku nauczyciela, o którym mowa w art. 1 ust.. Wykorzystanie w praktyce technologii komputerowej: a zatem opracowujesz i dokumentujesz przebiegu stażu, przygotowujesz pomoce dydaktyczne na komputerze .Często w mojej pracy, chociaż jest to szkoła ponadgimnazjalna, muszę zwracać uwagę uczniom w pozornie błahych, ale utrudniających prowadzenie lekcji sprawach.. Uczestnictwo w realizacji zadań ogólnoszkolnych, edukacyjnych, wychowawczych oraz opiekuńczych§ 7 ust.. 1 opis i analiza umiejętności wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się • Efekty: informacja o np. wpływie podejmowanych działań na doskonalenie procesu dydaktyczno - wychowawczego§8 ust.2 pkt 1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.. Przygotowywanie wraz z uczniami artykułów na temat biblioteki szkolnej i jej działalności.. Okres stażu § 8 ust.. Opis i analiza realizacji wymagań.. 2 pkt 3 Karty Nauczyciela, sprawozdanie z realizacji w okresie ostatnich 3 lat zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, potwierdzone przez właściwy organ organizacji związkowej, w której nauczyciel pełni funkcję z wyboru.§6 ust.2 pkt 2 Umiejętność prowadzenia zajęć w sposób zapewniający właściwą realizację statutowych zadań szkoły w szczególności realizację podstawy programowej i rocznego planu pracy przedszkola W okresie trwania stażu pisałam miesięczne plany pracy dla grupy przedszkolnej dzieci 3 - letnich.§ 8. ust.2 pkt.4f Uzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej.. 7 ust.. Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach2) umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki .. §7 ust.2, pkt.. 2 pkt 3 .. 3 Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych .. § 7 ust.2 pkt.3 umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej.. 2.7) w przypadku nauczyciela, o którym mowa w art. 1 ust.. Udział w e - szkoleniach: Jak zmotywować uczniów do aktywności?. Sprawozdanie z realizacji wymagań kwalifikacyjnych wynikających z § 8. ust.. Zajęcia 1 raz w tygodniu cały okres stażu § 7 ust.. Umiejętność wykorzystywania w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt