Relacje interpersonalne w klasie ankieta




Ankieta jest anonimowa.. Ankieta jest anonimowa.. Podgląd dokumentu: Autor: Małgorzata Łoskot .. Właściwe odpowiedzi należy podkreślić lub wypełnić puste pola.. Jeśli zaznaczyłeś/-aś choć jedną odpowiedź w pytaniu nr 5, to powiedz, kto najczęściej sprawia Ci przykrość: a) Inni uczniowie w mojej klasie b) Jedna osoba w mojej klasie c) Inni uczniowie z klasy równoległej d) Uczniowie z różnych klas 8.. Jak ocenisz kontakty pomiędzy uczniami a nauczycielami szkoły?nauczyciela w nieco innej roli ni ż ta, do której przyzwyczajeni s ą uczniowie.. Redakcja.. Nauczyciel powinien ją przeprowadzić w chwili zauważenia pierwszych konfliktów lub podziałów między uczniami w klasie.. W niniejszym opracowaniu, zgodnie z tematem, skoncentrujemy się tylko na relacjach nauczyciel-uczeń, nauczyciel-rodzic.. Chorzów.. Identyfikacja przypadku.. Przestaje by ć on wył ącznie osob ą przekazuj ącą wiedz ę i posiadaj ącą w klasie władz ę niemal że absolutn ą. tak nie 3.Czy możesz liczyć na pomoc koleżanek i kolegów?. Stanowi element niezbędny do nawiązywania relacji pomiędzy poszczególnymi ludźmi, a także podstawę funkcjonowania społeczeństwa.. Kwestionariusz do pracy mgr nt "Wpływ suplementów diety na stan odżywienia młodzieży w wieku szkolnym" Katarzyna Beier.. 4.Rodzina w życiu człowieka.. W ankiecie znajdują się zdania niedokończone.Ankieta dla uczniów dotycząca relacji interpersonalnych w klasie szkolnej..

Relacje interpersonalne 1.Konflikty pokoleniowe.

Jestem uczniem: a. szkoły podstawowej b. gimnazjum 1. Wydanie.. Opisywany przypadek dotyczy klasy IV w szkole podstawowej.. 2.Jak porozumieć się z innymi?. Kiedy objęłam klasę IV jako wychowawczyni starałam się poznać swoich uczniów i ich problemy.. Twoje odpowiedzi pomogą zaplanować, co możemy zmienić w naszej szkole, aby wszyscy czuli się w niej dobrze.. Czynności organizacyjno - porządkowe: .. Dobrze czuję się w klasie, a na drugiej: Źle czuję się w klasie .Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach Wydział Humanistyczny Scenariusz zajęć wychowawczych − komunikacja interpersonalna (cz. 2) Scenario of educational classes − interpersonal communication (part.. Jednak pytania tej ankiety są skierowane bezpośrednio do ciebie.. Z kim z klasy chciałby ś siedzie ć w ławce szkolnej?. Informacje zdobyte z ankiety pozwolą nam ustalić gwiazdę socjometryczną klasy oraz, jeżeli uczniowie są chętni do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami, pozwoląRELACJE INTERPERSONALNE W KLASIE Chciałbym poznać Twoje poglądy na temat klasy.. W mojej klasie jestem zachęcany do wyrażania własnych poglądów b) Nasi .W relacjach z przełożonym najtrafniej określa mnie zdanie: Nie zaznaczono opowiedzi ankiety ankiety Wymaagane zaznaczenie któregoś pola a) nie mam problemów z nawiązywaniem kontaktów z przełożonymAnkieta dla uczniów kl. VI "Atmosfera w naszej klasie" 1.Czy lubisz swoją klasę?.

...Ankieta dotycząca relacji w klasie.

Jestem: a) Dziewczyną b) Chłopcem 2.. Jak ocenisz relacje w klasie i w szkole po­między uczniami?. Z kim dobrze si ę czujesz na przerwach, sp ędzasz czas wolny?. TAK 6pkt.. tak nie 5.Czy lubisz przebywać w gronie koleżanek i kolegów z klasy poza szkołą?Ankieta badająca poziom integracji w klasie oraz poczucie bezpieczeństwa w szkole Treść tej ankiety jest anonimowa.. Kogo z klasy lubisz najbardziej, za to, jakim jest człowiekiem?W podejściu tym przedmiotem badania jest stan klasy jako środowiska społecznego: relacje interpersonalne, funkcjonowanie grupy w sytuacjach trudnych, poziom rywalizacji (koncentracji na sobie), skłonność i zdolność do kooperacji, normy, role, stosunek do wymagań, sposób wykonywania zadań, relacje klasa - nauczyciel (wychowawca).Ankieta SzPZ - „Ja i szkoła" .. Chcemy także poznać Twoje opinie o szkole, relacjach z kolegami, wsparciu ze strony nauczycieli i rodziców.. Zaznacz zdania, z którymi się zgadzasz: a) Mam przyjaciół tylko w swojej klasie,zwierząt w schronisku czy zwierzyny leśnej.. OneKomunikacja interpersonalna w najprostszym ujęciu mogłaby zostać zamknięta w schemacie: nadawca-komunikat-odbiorca.. Bardzo interesuje mnie to jak czujesz się w naszej klasie, proszę więc o szczerą wypowiedź..

Kogo w swojej klasie lubisz najbardziej?

1.Określenie sytuacji konfliktowych i podłoża konfliktów.. Uczniowie dobrze wiedzą, jaka jest sytuacja rodzinna czy majątkowa kolegi.Budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych w klasie.. Wiemy jednak, że mimo tego, iż jest to model zgodny z prawdą, to nie wyczerpuje tematu niuansów związanych z komunikacją interpersonalną.Relacje nauczyciel - uczeń badane są w szkole systematycznie.. Ankieta pomocna przy ocenie lęków ucznia pod kątem specyficznych.. 27 czerwca 2018 Narzędziownia.. Kto jest osob ą godn ą zaufania w klasie, komu powierzyłby ś swój sekret?. Prosz ę o szczere odpowiedzi.. Staje si ę w oczach uczniów człowiekiem z krwi i ko ści, który ma życie poza szkoł ą. Cz ęsto dla uczniów7.. tak nie 4.Czy konflikty w klasie rozwiązujecie wspólnie?. Prezentowana ankieta pozwala rozpoznać sytuację ucznia w zespole klasowym.. Ale czy każdy z nas posiada umiejętności niezbędne do komunikowania się w sposób skuteczny?budowanej jakością relacji interpersonalnych w tym środowisku naprawdę wiele zależy.. Opracowanie: Krystyna Rura.. Po pewnym czasie zauważyłam, że nie wszyscy uczniowie czują się w klasie dobrze.przemoc, sytuacje i miejsca, w których dochodzi do aktów przemocy, przyczyny, konsekwencje itp., • zrozumienie kluczowych z punktu widzenia samopoczucia i zachowania uczniów aspektów klimatu szkoły i klimatu klasy, a w szczególności specyfiki relacji z innymi uczniami i nauczycielami, zachowania nauczycieli wobec uczniów,Ankieta - SOCJOMETRIA 1..

tak nie nie mam zdania 2.Czy masz w klasie przyjaciela?

Relacje klasa - wychowawca Jaki, .Relacje z rówieśnikami mają istotny wkład w rozwój emocjonalny dziecka.. Podaj 1-3 nazwiska.ANKIETA DLA UCZNIÓW Zwracamy się z prośba o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania, które dotyczą bezpieczeństwa i przyjaznej atmosfery w naszej szkole.. Twoje opinie i spostrzeżenia mogą być pomocne w projektowaniu nowego modelu klasy lubianej i akceptowanej przez uczniów.Negatywne relacje interpersonalne w mało licznej klasie.. ANKIETA DO UCZNIÓW „NASZA KLASA" Ankietę „Nasza klasa" proponuj ę przeprowadzić w drugim semestrze pierwszej klasy lub na początku drugiej.. ŹLE 1pkt.. Oceń stan bezpieczeństwa w naszej szkole (podkreśl właściwą ocenę) a. bardzo dobry b. dobryAnkieta dla ucznia nr 3 [1] Oceń w skali od 1 do 6 : 1. .. • Ankieta ewaluacyjna (zał.3) Przebieg zajęć: 1.. Wnioski .ANKIETA Wszystko, co napiszesz w tej ankiecie jest przeznaczone wył ącznie do mojej wiadomo ści.. Już w wieku przedszkolnym dziecko zaczyna przebywać coraz więcej ze swoimi rówieśnikami - pojawiają się pierwsze przyjaźnie, dziecko uczy się budować więzi z osobami spoza najbliższej rodziny.Relacje z rówieśnikami pomagają także wyćwiczyć umiejętności interpersonalne, tak potrzebne w dorosłym życiu.. DOBRZE 6pkt.. Nie znaczy to, że relacje między uczniami a rodzicami, czy między samymi uczniami są nie ważne.. Identyfikacja problemu.. 3.Jakie zachowania świadczą o tym, że jesteśmy dobrymi słuchaczami?. W związku z tym proszę Cię o szczere odpowiedzi na podane pytania.. Iwona Michalak Poczucie bezpiecze ństwa W klasie czuj .. Diagnoza stopnia uczniów partycypacji rodziców i ich oczekiwań w współdecydowaniu o szkole.Propozycje ćwiczeń pozwalających określić relacje interpersonalne w klasie.. Analizy wyników ankiet na przestrzeni ostatnich 5 lat wykazały, że w szkole panuje przyjazna atmosfera, nauczyciele są otwarci na współpracę i problemy młodzieży, uczniowie jako osoby prawie dorosłe doceniają taką postawę nauczycieli.Ankieta o relacjach w klasie i agresywnych zachowaniach.. Gdańsk.. Czy jesteś zadowolony, że jesteś uczniem tej szkoły?. Dzięki temu bardzo łatwo może wyłuskać wszelkie .Ankieta dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych (opracował zespół: Robert Porzak, Krzysztof Ostaszewski, Jacek Pyżalski, Jakub Kołodziejczyk, .. klasie, w szkole kontaktów z kolegami kontaktów z rodzicami kontaktów z nauczycielami swojej inteligencji i zdolno ści swojego wygl ądu .ANKIETA DLA UCZNIÓW KLAS DRUGICH RELACJE W KLASIE Uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi na postawione pytania.. 2) .. że Twój kolega z klasy rozpowszechnia o Tobie nieprawdziwe informacje.Klasa jako zespół rówieśniczy- spostrzeżenia wychowawcy (omówienie wyników przeprowadzonej ankiety, mającej na celu rozpoznanie relacji interpersonalnych w klasie, podanie przykładów pozytywnych i negatywnych zachowań dzieci z klasy - anonimowo).5..



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt