Podstawa programowa język obcy nowożytny iv etap edukacyjny




Podstawa programowa uwzględnia elementy gier strategicznych oraz .języka obcego nowożytnego, którego nauka może być kontynuowana na drugim i trzecim etapie edukacyjnym (odpowiednio w klasach IV-VIII szkoły podstawowej i w szkole ponadpodstawowej); (.).". Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych,1 PODSTAWA PROGRAMOWA EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W ZAKRESIE JĘZYKA OBCEGO NOWOŻYTNEGO I etap edukacyjny: klasy I III Język obcy nowożytny.. Uczeń kończący klasę I: 1) rozumie proste polecenia i właściwie na nie reaguje; 2) nazywa obiekty w najbliższym otoczeniu; 3) recytuje wierszyki i rymowanki .Zmiany w stosunku do poprzedniej podstawy.. Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków ję-zykowych (leksykalnych, gramatycznych, ortografi cznychPodstawa programowa przedmiotu język obcy nowożytny II etap edukacyjny: klasy IV-VIII 15Aktualna podstawa programowa z przedmiotu język obcy nowożytny dla .podstawy programowej Etap edukacyjny Język obcy nauczany jako… Opis Liczba godzin w ramówce (w cyklu) Nawiązanie do poziomu ESOKJ I.1.. Komunikacja 2. Kompetencje kluczowe 3.Podstawa programowa przedmiotu język polski 10 .. II etap edukacyjny obejmujący klasy IV-VIII szkoły podstawowej .. sprawne komunikowanie się w języku polskim oraz w językach obcych nowożytnych; 2) sprawne wykorzystywanie narzędzi matematyki w życiu codziennym, a także .Język obcy nowożytny - KLASY IV-VI..

Znajomość środków językowych.

ZOBACZ >> Warunki i sposoby realizacji podstaw programowych na drugim etapie edukacyjnymPo ukończeniu szkoły podstawowej uczeń kontynuuje kształcenie ogólne na III i IV etapie edukacyjnym.. drugi (klasy IV-VIII) pierwszy kontynuacja z klas I-III 450 A2+ (B1 w zakresie rozumienia wypowiedzi)5 II.1.DJ (II.1.). Takie podejście, w którym wyeksponowane są efekty, a nie pro-ces kształcenia, .. Źródło: Podstawa programowa -język obcy nowożytny, warunki i sposób realizacji dla I etapu edukacyjnego (klasy I-III), pkt 1Podstawa programowa - wersja II.1.. Znajomość środków językowych.. Podstawa obejmuje wychowanie przedszkolne oraz 3 etapy edukacyjne: • I etap edukacyjny -klasy I-III szkoły podstawowej • II etap edukacyjny -klasy IV-VIII szkoły podstawowej • III etap edukacyjny -szkoła ponadpodstawowa (liceum ogólnokształcące, technikum, branżowa szkoła Ii II stopnia).- II etap edukacyjny obejmujący klasy IV-VIII szkoły podstawowej, .. język polski, język obcy nowożytny, drugi język .. Założenia ogólne 1.. Znajomość środków językowych.. język obcy nowożytny na poziomie IV.1, matematyka, język mniejszości narodowej lub etnicznej oraz język .W publikacji Podstawa programowa kształcenia ogólnego z komentarzem przedstawiono zasady organizacji specjalistycznego postępowania edukacyjnego zmierzające do realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (w tym z niepełnosprawnościami, z trudnościami w uczeniu się lub .Podstawa programowa kształcenia ogólnego w zakresie języka obcego nowożytnego jest wspólna dla wszystkich języków obcych i obejmuje następujące etapy edukacyjne: wychowanie przedszkolne, I etap edukacyjny (klasy I-III szkoły podstawowej), II etap edukacyjny (klasy IV-VIII szkoły podstawowej) oraz III etap edukacyjny (szkoła ponadpodstawowa: liceum ogólnokształcące, technikum .Podstawa programowa kształcenia ogólnego w zakresie języka obcego nowożytnego jest wspólna dla wszystkich języków obcych i obejmuje następujące etapy edukacyjne: • wychowanie przedszkolne • I etap edukacyjny - klasy I-III szkoły podstawowej • II etap edukacyjny - klasy IV-VIII szkoły podstawowejKOMENTARZ DO PODSTAWY PROGRAMOWEJ PRZEDMIOTU JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY KOMENTARZ DO PODSTAWY PROGRAMOWEJ PRZEDMIOTU JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY Magdalena Szpotowicz, Anna Sikorzyńska, Małgorzata Szulc-Kurpaska, Beata Trzcińska, Joanna Gregorczyk, Barbara Czarnecka-Cicha I. pierwszy pierwszy (klasy I-III) od początku w klasie I 180 A14 II.1..

Wspomaganie dzieci w porozumiewaniu się z osobami, które mówią innym językiem.

etapie edukacyjnym.. Podstawa programowa kształcenia ogólnego w zakresie języka obcego nowożytnego jest wspólna dla wszystkich języków obcych nowożytnych i w szkole podstawowej obejmuje następujące etapy edukacyjne: I etap edukacyjny - klasy I-III szkoły podstawowej; II etap edukacyjny - klasy IV-VIII szkoły podstawowej.Podstawa programowa Podstawa programowa przedmiotu JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY IV etap edukacyjny Poziom IV.0 - dla początkujących Cele kształcenia - wymagania ogólne I.. W zakresie języka obcego nowożytnego w nowej podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, czyli klas I-III, nie dokonano przewrotu.Zmiany sprowadzają się przede wszystkim do uporządkowania podstawy poprzez jej uszczegółowienie i zapis w formie zbliżonej do podstawy dla II etapu edukacyjnego (klas IV-VIII).PODSTAWA PROGRAMOWA - JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY - KLASY IV-VI PODSTAWA PROGRAMOWA PRZEDMIOTU JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY II etap edukacyjny: klasy IV-VI I.. Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykal-SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA EDUKACYJNE Z JĘZYKA WŁOSKIEGO ZGODNE Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY, IV ETAP EDUKACYJNY, POZIOM IV.0 DLA POCZĄTKUJĄCYCH PODSTAWA PROGRAMOWA PRZEDMIOTU - JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY IV etap edukacyjny - Poziom IV.0 - dla początkujących Cele kształcenia: wymagania ogólne:Nowa podstawa programowa dla liceum, technikum i branżowej szkoły II stopnia Data: 31.01.2018. Minister Edukacji Narodowej Anna Zalewska podpisała 30 stycznia 2018 roku rozporządzenie w sprawie nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego, pięcioletniego technikum oraz dwuletniej branżowej szkoły II stopnia.Język obcy nowożytny..

ZOBACZ >> Język obcy nowożytny nauczany jako drugi, klasy VII i VIII: Podstawa programowa - wersja II.2.

drugi .Podstawa programowa - wariant III.DJ Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy albo drugi (od początku w klasie I liceum ogólnokształcącego dwujęzycznego, technikum dwujęzycznego lub w oddziale dwujęzycznym w liceum ogólnokształcącym lub technikum) Cele kształcenia - wymagania ogólnePODSTAWA PROGRAMOWA - JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY - LICEUM PODSTAWA PROGRAMOWA PRZEDMIOTU JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY IV etap edukacyjny Poziom IV.1 - dla kontynuujących naukę ZAKRES PODSTAWOWY na podbudowie wymagań poziomu III.0 dla III etapu edukacyjnego ZAKRES ROZSZERZONY na podbudowie wymagań poziomu III.1 dla III etapu edukacyjnegoPODSTAWA PROGRAMOWA - JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY - LICEUM PODSTAWA PROGRAMOWA PRZEDMIOTU JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY IV etap edukacyjny Poziom IV.0 - dla początkujących I.. Podstawa programowa kształcenia ogólnego w zakresie języka obcego nowożytnego jest wspólna dla wszystkich języków obcych nowożytnych i w szkole podstawowej obejmuje następujące etapy edukacyjne: 1) I etap edukacyjny - klasy I-III szkoły podstawowej; 2) II etap edukacyjny - klasy IV-VIII szkoły .Język obcy nowożytny nauczany jako pierwszy, klasy IV-VIII: Podstawa programowa - wersja II.1.. Wyciąg z: Podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych (str. 24 26 i str. 56) Załącznik nr 2 do: rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawyPodstawa wspólna dla wszystkich języków obcych..

III etap edukacyjny realizowany jest w gimnazjum, zaś IV etap edukacyjny realizowany jest w szkole ponadgimnazjalnej.



Komentarze

Brak komentarzy.


Regulamin | Kontakt